Saturday, 12 March 2016

Clean your brushes with me!


After I invested into few good quality makeup brushes I started to take care of them (clean them). I know, it's sad that I started it just one year ago but this is the truth, I'm not gonna lie.
I've tried quite a few methods which I've read about because I didn't know what is the best way to clean makeup brushes. Of course it was with the brush cleaner, but it is SO expensive!
But! I've tried out other things too and I have to say, that the best and cheapest way to clean our brushes is using baby shampoo. It is so easy and fast and it costs almost nothing (compaired to the others)!
Here is in pictures how I clean my brushes.

***

Miután befektettem pár igen jó minőségű sminkecsetbe, elkezdtem ügyelni rájuk (tisztítani őket). Tudom, szomorú, hogy csak egy éve csinálom ezt, de az az igazság, nem fogok róla hazudni.
Kipróbáltam jópár alternatívát, amiről olvastam, mert nem tudtam, melyik a legjobb. Természetesen az ecsettisztító folyadék bizonyult a legjobbnak, viszont a legdrágábbnak is.
Ezért próbáltam ki több dolgot is és azt kell hogy mondjam, a legjobb és a legolcsóbb megoldás az ecsetek tisztítására a baba sampon! Annyira egyszerű és gyors és szinte semmibe sem kerül (többihez képest)!
Itt van képekben, én hogyan szoktam tisztítani az ecseteim.






No comments:

Post a Comment