Tuesday, 8 March 2016

Cat pincushion



I always have a bunch of pins around me because I sew a lot - both clothes and toys. There are pins on the table, on the floor and pins are in the bed!!!!
That's why I came to a decision (it was about time...) to sew a pincushion. I didn't want to make the typical one that we used to make in school - a hat - so I decided  that I'm going to make a pet. The same kind which I always prepare as a gift.
The result is this absolutely cute cat. I know it is a little bit morbid with the pins in it, but still! It is  sooo cute! OMG! :)

***

Mivel elég sokat varrok, ruhákat és játékokat is, mindig gombostűhalmokat produkálok magam körül varrás közben. Gombostűk szanaszéjjel az asztalon, gombostűk a földön, gombostűk az ágyban!!!! Arra a döntésre jutottam (időszerű volt már...), hogy varrok egy tűpárnát. Nem akartam a tipikus, suliban tanult - kalap-tűtartót elkészíteni, ezért úgy döntöttem, hogy egy kis állatkát készítek. Olyan típusút, amilyet ajándékba szoktam készíteni másoknak.
Az eredmény egy szerintem végtelenül aranyos cica lett. Ugyan egy kicsit morbid a gombostűkkel megrakodva/teleszurkálva, de szerintem így is nagyon cuki lett :)





No comments:

Post a Comment