Monday, 15 February 2016

DIY Calendar 2016


I really love calendars and I buy one (sometimes two) every year. I like using them, because with their help I can easily organise my life (which is needed). I like to live organised or I just like to say it to myself :/ :D But unfortunately I give up pretty early on writing in them. Just a few months and I throw away my agenda and I become again an unorganised person. 
But now I decided that I will use my calendar normally, I'll write there everything (meetings, birthdays etc.). I have chosen one beautiful calendar which was extremely expensive. That's why I decided to make my own calendar!
I went in one of my favourite Skandinavian store and I bought a notebook and a couple of paper tapes and I started working on my calendar. Et voilà, here it is :)

***

Imádom  a naptárakat, minden év végén beszerzek magamnak egyet (néha kettőt is). Szeretem őket használni, mert így sokkal könnyebb rendszereznem a dolgaimat. Szeretek rendszerezetten élni - vagy csak ezzel hitegetni magam... :/ :D Sajnos azonban elég hamar feladom a naptárba való írogatást, pár hónap eltelik és ugyanolyan rendszerezetlen vagyok, mint annak előtte.

Most viszont a fejembe vettem, hogy normálisan végigviszek egy naptárat, minden fontos dolgot leírok bele (találkozókat, szülinapokat stb.). Ki is néztem magamnak egy csodaszép naptárat, de nagyon borsosnak találtam az árát, így lemondtam róla. Viszont! bekúszott a fejembe egy fantasztikus gondolat, miszerint el kellene készítenem a saját kalendáriumomat! 
Bementem az egyik kedvenc skandináv boltomba, és vettem magamnak egy noteszt, illetve 'paper tape-et', majd nekiláttam a nagy munkának. Et voilà, megszületett a remekmű! :)









No comments:

Post a Comment