Monday, 2 February 2015

Floppy hat

When I go out (drinking a coffee with my friends, take a walk in the city) I like to wear comfortable clothes. A jeans with a white blouse is every time a good choice. In this season (and also in the last one) I prefer any kind of blezer. On this day I wear my H&M blezer which is super cool! Belive me! It's super cool because it can make your outfit stylish and also elegant.  I combined my outfit with a floppy hat, which I bought last year at a flea market. :)

***
Amikor kimozdulok (kávézás a barátokkal vagy séta a belvárosban), szeretek kényelmes ruhákba bújni. A farmer fehér blúzzal mindig nyerő választásnak bizonyul. Ebben a szezonban (és az előzőben is) a blézerek körül forgott az életem. Ezen a napon egy H&M blézert viseltem, ami nagyon szuppakúúl! Higgyetek nekem! Tényleg szuppakúúl, mert egyszerre teszi a megjelenésünket elegánssá és stílusossá. Az egészet egy nagy karimájú kalappal kombináltam, amit még tavaly vettem egy bolhapiacon. :)

(my drawing)

Jeans: Gas / Blouse: Topshop / Blazer: H&M / Boots: Vagabond / Hat: vintage

No comments:

Post a Comment